Inspiration

2012-08-1620:15:00
Vad kan då dyka upp på denna sida. För det första just nu vid skrivande stund är ny design. Det ser inte jättesnyggt ut just nu men jag ska ta mig tiden och försöka göra något bättre. Men därefter kan det bli lite packlistor och tips för lopp som jag deltagit i eller kommer att delta i. Efter att man kört ett par gånger så får man en gedigen lista som täcker det mesta. Denna får ni gärna kopiera och använda er av och göra till er egen. Det jag skriver är inget ultimat, det är inte hugget i sten och det korrekta. Det är mina egna erfarenheter som jag själv upplevt och förstått, det betyder inte att det är korrekt men säger heller inte att det är fel.
Jag kommer även att skriva ner lite minnen från lopp jag deltagit i, mestadels glada minnen som kanske kan tipsa läsare om lopp i närheten eller långt ifrån, lite inspiration att testa på att dela sin svett och glädje med andra.
Kost kommer även att tas upp, defintivt skador samt förberedelser, träning och vardag. Fokus skall vara på träning, sport och tävling men inte på mitt liv utanför denna blobb. Hoppas det faller er i smaken och att jag kan inspirera er lite och gärna diskussion uppmuntras. Men sitt inte för länge, det är underbart väder ute (oavsett vad det nu än är) så läs klart och sen ut med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0