Bra Måndag

2012-12-1713:59:58
Måndag morgon innebär gym! Idag innebar det även att höja litet på bröstpress så 26 kg på hantlarna igenom och det gick så kan nog slänga till en 28:a för sista setet nästa gång.. vilket blir fredag då jag tänkte köra en total ökning på samtliga under onsdagen för att chocka kroppen lite så den inte vänjer sig allför snabbt.
 
Var på plats tidigt idag igen, börjar bli effektiv på morgonen känns det som och lyckades köra igenom mina 8:a övningar i god tid. Tog en stor slurk PWO hemma så den hann kanske ta lite effekt när man väl var på plats och igång. Då det fanns tid kvar kunde jag välja mellan att komma iväg till jobb tidigare eller slänga in en extra övning till. Inte ett svårt val så en nionde övning fick det bli. Det blev drag till haka med kabelmaskin.
 
Så nu är frågan inför onsdag. Hur pass mycket ska man öka.. sikta på att orka 6-8 reps per set eller runt 4-5?
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Testa köra riktigt tungt, och lägg sedan till allra sist ett set av varje övning, lite lättare , men sjukt många repetitioner. Det tömmer musklerna rejält ;)

Svar: Det låter lite ungefär som jag filar och planerar på nu. Fast uppdelat mellan dagar istället. Sjukt många reps tömmer ut en rejält, det är riktigt skönt när passet är slut.
Pierre

2012-12-19 @ 09:37:29
URL: http://jossefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0