Då var det äntligen måndag!

2012-11-2615:47:00
Måndag morgon och uppe med tuppen för ny vecka. Lyckades pressa ut mig från sängen och hamna på gymmet vid öppningsdax och han med en 10 min crosstrainer uppvärmning och sedan 40 minuter med lite vikter. Tränade lite bröst, armar (biceps, triceps), axlar och skuldror. Skulle egentligen kört lite mer axlar innan jag begav mig mot duschen men blev inte så då jag inte kände mig alltför bra. Men det gladde mig att jag kom upp i tid, kom dit i tid och kunde köra igenom lite innan man i lugn och ro hann göra sig iordning och hinna till jobb innan 8. Så nu är dagens träningspass genomförd och känns som man kanske kan få ordning på rutinen och iallafall köra morgonpass framöver och lämna eftermiddagen öppen för allt annat man vill hinna med.
 
 
Väskan jag använder var ett inköp förra hösten inför vår/sommar säsongen. En vattentät väska att ha på loppen. Ofta läggs väskorna ut på en fotbollsplan och om det regnar kan kläderna bli lite tråkiga att bära när man vill ha något varmt och gott. Så denna väska plus vattentäta påsar (japp, livrem och hängslen) så ska jag aldrig behöva få blöta kläder som ombyte. Bra väska som man kan bära med sig eller slänga upp som en ryggsäck. Väldigt praktiskt. Har satt dit en röd lampa också, ger lite extra synlighet när man cyklar i mörker. Men ska ni ut på lopp så kan jag rekommendera vattentäta påsar eller väska.
 
Bloggen har på inte fått någon mycket behövlig uppgradering och ser rätt trist ut men jag sitter så sällan framför datorn en längre tid. Men kanske ska planera in det någon dag så det åtminstone ser lite trevligare ut. Har iallafall lyckats fixa blogglovin så man kan ha lite koll på bloggar och faktiskt leta reda på lite nya att följa. Lite semestertider som dyker upp vid jul så kanske kan ta lite tid därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0