Ny reskamrat

2012-10-0316:57:00
I helgen som varit körde jag själv upp till Stockholm tur och retur. Det går väl men lite schysst musik gör ju resan så mycket roligare. Däremot blev jag plågsamt uppdaterad om hur kass musiken är som spelas i radion, om det ens går att hitta en radiokanal. Hade lyckligtvis med en skiva som jag kunde njuta av men efter ett par omgångar hade det varit rätt trevligt med något annat. Vid Linköping och vidare så går det att få in Bandit och då blir det desto bättre musik fast med lite reklaminslag.
 
Så nu var jag iväg och köpte en ny reskamrat. En FM-Sändare med USB uttag. Så man kan sända ut egen musik från mobilen samt hålla batteriet laddat under tiden. Klockrent. Jag har dessvärre inga plugin på radion för externa källor så en FM sändare fick det bli. Har testat den redan och den fungerar bra så länge man inte kör in i något område som redan sänder på samma frekvens. Men då är det bara till att uppdatera. Vad jag kunde känna av under min resa till Stockholm var att det inte fanns så mycket som kunde störa så det blir nog skitbra. Får man bara uppdatera lite listor på sin Spotify så blir helgens biltur desto trevligare!
 
Kan man även köra sina egna pepplåtar på väg mot loppet! Sweet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0