Tack men nej tack.

2012-09-1716:13:41

I fredags blev det åter till att göra Runner’s Store ett snabbesök innan de stängde. Denna gång för att lämna tillbaka inläggen till skorna som jag köpte. Efter lite analyserande av resultatet från löprundan så kom jag rätt så lätt och snabbt fram till att de tillförde inget. Det blev halare, det blev lite obekvämt och jag kände inte direkt att jag fick mer positivt ut från att ha dem i skorna än utan. Så istället för att de bara ligger runt och dammar så kunde jag lämna tillbaka dessa. Så tillbaka till enbart skor och lite mer tester på den perfekta snörningen.

 

Det  var det enda träningsrelaterade jag gjorde i fredags och helgen har därefter varit mer i festligheternas tecken så det blev ingen träning alls och idag är det lite på återhämtningsfasen får erkännas så förhoppningsvis kan jag få mig en runda under morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0