Träning vecka 5

2013-02-0410:20:52
 
Så, kanske kan ta och se över vad man gör under veckorna. Vad har jag lyckats prestera denna vecka?
 
Måndag
Morgonpass på gymmet, överkroppsträning på morgonen ungefär 45 min.
Längdskidor, 60 min runtom på golfbanan i närheten. Dåliga spår men man fick lite frisk luft.
 
Tisdag
Morgonpass på gymmet. Crosstrainer 32 minuter följt av en 15 min mage & rygg.
 
Onsdag
Morgonpass på gymmet för överkroppsträning. Runt en 45 min.
 
Torsdag
Crosstrainer på morgonen, 32 minuter till dålig tv dessvärre. Sedan 15 min mage & rygg.
 
Fredag
Dålig morgon på gymmet. Bänkpress för utmaningen, blev 80 kg 5 reps. Men sen blev det inte så mycket mer vettigt gjort.
Eftermiddagen blev det löpning. 5 km på 22 min och 13 sekunder.
 
Lördag
Vilodag från träning men vilade dock inte så mycket. Fix hemma!
 
Söndag
Lagade mat för kommande vecka och varvade vev i gryta med armhävningar. 200 stycken blev det slutligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0