Bränner finfint

2013-01-2814:41:49
Ny vecka, ny måndag och ny morgon. Tog mig upp i tid och fann mig själv, inte jätteförvånande, på gymmet som det numera är rutin strax efter att det öppnat. Det är armarna som ska få dig en sedvanlig omgång och likaså axlar, bröst och skuldror. Min rygg är skitsur på mig fortfarande så måndag får fortsätta vara en lättare måndag (lättare vikter, inte lättare pass). Jag brukar försöka köra mer kontrollerat och låååångsamt och idag var inget undantag. Alla övningar och rörelser blev betydligt långsammare än vanligt och speciellt på tillbakadraget när muskeln dras ut igen. Det bränner! Det bränner göttans! 3 x 10 där jag i sista setet försöker köra på tills det inte gick längre. Blir nog även så på onsdag, så är jag kanske inte lika elak mot min rygg.
 
Kanske även ska ta tag i det där och besöka en naprapat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0