I'm alive!

2013-01-2121:57:33
Det har varit tyst här ett tag nu och det är för att jag varit på semester. 2 veckor har jag spenderat med sol och värme på Fuerteventura! Men det har självfallet inte enbart inneburit lata dagar vid en pool och en drink i hand utan det har varit en hel del träning varje dag då jag spenderat semestern på en träningsresort, Playitas. En fantastisk anläggning bland berg och sten!
 
Kom nyligen hem och jag har just nu en hel del saker att ta tag i men under veckan tänkte jag uppdatera med lite inlägg om själva Playitas men även om träningen som jag testat på där. Inför resan införskaffade jag mig även nya hörlurar för träning som jag tänkte ta och köra en liten kort recension på efter lite användning!
 
Men ja, jag lever och jag återkommer så snart jag kan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0