Morgonpass med kabel

2013-01-2511:30:00
Fredag morgon och det blir morgonpass på gymmet igen. Överkropp med kabelmaskin istället för hantlar och annat. Allt för lite variation. Ett program jag inte körde under semestern då det fanns begränsad tillgänglighet av denna och det var oftast folk där så.. Men kul, kändes att vissa muskler fått vila lite på sistone.
 
Har ju försökt nu också att laga mat och ta portioner som kanske är mer vettiga än jag gjort tidigare. Lite mindre kolhydrater på kvällen och mer på lunchen så de inte ligger och lagras under natten. Så även om jag åt en bra frukost med turkisk yoghurt och müsli och torkad frukt så var jag lite hungrig när jag väl kom igång. Men det löste vi efteråt med en liten shake och senare en knake! Nom nom.
 

Kommentarer
Postat av: felicia

men se där.. vilket actic kör du på? =D

Svar: Ah, du jobbar Activ ser jag. Har testat på lite gym men actic här är väldigt bra så är nöjd med stället. Kör nere i Lund, finns ett par här.
Pierre

2013-01-28 @ 22:33:18
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0