Jag är kvar, bara ute en sväng

2013-07-1714:41:07
Ville bara titta in och säga att jag lever och sprattlar! Så ingen anledning till oro! Däremot har jag bara tränat en jäkla massa och tappat lite.. inte motivation men fullt upp med annat så mindre fokus på att skriva här. Men det kommer uppdateringar, jag lovar! Har både sprungit och simmat sen sist och en hel del dessutom.
 
Kan även glatt meddela att sedan helgen har jag gått ner 4 kg! Skitkul att se på vågen men jag misstänker att det kommer snart att stabilisera upp sig igen. Men fortsätter jag såhär så ska man nog inte ha några problem att klä sig i tri-kläder! Nu är problemet mer att hitta kläder till försäljning här..
 
Don't mind me, just enjoying the weather, my legs and some ice cream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0