Stormarknadssallad!

2013-06-1811:00:00
Var och handlade mat för veckan igår och gick förbi en salladsdisk. En sådan där man får komponera ihop sin egna sallad för inte så mycket pengar alls. Tänkte att det är ju en strålande idé så slängde ihop en egen sallad och tog en liten dressing till detta. 41 kr för salladen och så en femma extra för dressing. Lunch för tisdag. Perfekt!
 
Nu är jag inte jättebra på det här med att komponera ihop sallader så det är lite allt möjligt i som jag tyckte var gott men det är det jag gillar med sallader egentligen. Behöver inte vara enligt någon spec, allt gått i en hög bara. Kunde spårat ut ännu mer men lyckades hålla mig till något sånär vettig sallad. Ska bli gott!
 
Kan tipsas om när ni handlar och ska ha middag eller lunch, bara mixa ihop och så är det klart! Behövs nästan bli uteslutande sallad nu. Det är dags för våtdräkt och ett år till som valross undviker jag gärna men det börjar bli tajt... om tid då.. inget annat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0