Lita te o lita honung

2013-03-2009:28:34
Kan säga att det är inte kul att vara sjuk. Snorig och allt så man kan inte ut och prova nya skorna, man kan inte sticka iväg och träna och nu får jag inte lyfta tungt heller. Fast allt för en god sak. Bli frisk, bli bra. Voltaren min vän, you have done it again! Smörjde in ryggen igår kväll och imorse och det känns lite bättre. Skönt.
 
Men var gång det är forkylning runtom mig, antingen mig själv eller andra, tänker jag alltid tillbaka på ett klipp med Kristoffer Appelquist. Han är förkyld och ska köpa sig frisk. Redigt roligt. Sjukt rolig komiker som gärna leker på gränsen, en humor jag kan uppskatta. Se gärna igenom det här klippet med det bästa från 100%.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0