Lunchpromenad

2013-03-2612:57:28
Efter en gourmelunch bestående av karré, potatis och morot som varit en omgång i ugnen och lite fantastisk chilibea på detta så tyckte jag att det var alldeles för soligt och fint ute för att sitta i en soffa och läsa Metro. Så jag tog min jacka, mössa, headset och tog mig en promenad efter lunch. Brukar försöka få en sådan när vädret tillåter. Man känner sig så mycket bättre efteråt när man är tillbaka igen. Inte för att man varit ute utan maten har fått placera sig rätt och man känner sig inte lika proppmätt, om man nu var detta efter man ätit.
 
Solen sken idag, det är små vita tussar av moln lite varstans och fantastisk blå himmel. Lätt vind och lite kyligt men vem bryr sig, det är bara så skönt med solsken i ansiktet. Nu får det gärna sluta snöa och fortsätta på det här spåret och få in lite mer värme. Ja, och så ska all förbaskad snö försvinna också. Ja, jag vet jag har prisat snön för inte så länge sen men detta kan man ju inte åka skidor på och nu vill jag ut och springa och cykla istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0