Utmaningens sista dag

2013-03-3112:03:21
Idag är det sista dagen på utmaningen. Tyvärr ingen vinst för mig men rätt så nöjd ändå. Började starkt men insåg rätt så direkt (den 1:a) att ryggen kommer göra det hyfsat omöjligt för mig att göra iallafall två av utmaningarna och så blev det tyvärr också. Ryggen började bli bättre efter mitt besök hos naprapaten men sen blev det sämre igen. Så för min egen hälsas skull så strök jag dem ur mitt egna mål och satsade på resten istället. Känns bäst så, inte detta som är det jag helst vill klara av i år.
 
Simningen började jag sent med så blev 3 timmars simning denna vecka, tre mornar på raken för att få det klart. Men lyckades få ut en hel del av simningen också så ska nog fortsätta simma på morgonen. Armhävningarna vissade sig att jag hade en 490 kvar på ett par dagar så blev 150 st i torsdags, 150 i fredags, 120 igår och nu söndags morgon tog jag de sista 70 och blev klar! Gött. Om jag minns rätt så har jag gjort mig väl förtjänt av ännu en funktions t-shirt. Jag behöver aldrig köpa dem i butik.. antingen får jag eller köper jag via ett lopp.
 
UtmaningGjordaAvklarat
1000 Pushups 1000 KLAR
75 Burpees på 7 min 75 KLAR
5 reps minst 75 kg bänkpress 5 reps 80 kg KLAR
Cykling 8 timmar 11:30:00 KLAR
Löpning 80 km 117,2 KLAR
löpning 5 km under 25 min 22:13 KLAR
Deadlift 5 reps 110 kg - -
60 min planka 91 KLAR
Simning 4 timmar 4 KLAR
Squats 1200 st 1200 KLAR
40 reps thrusters 10 kg hantlar 1 set
-
-
 
Glad Påsk på er allihopa. Nu blir det till att fixa en lammstek till eftermiddagens påskmiddag hos föräldrarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0