Göteborgsvarv! Tagga!!!

2013-05-1721:15:45
Idag blev det inte mycket till aktivitet. Eller ja, inte varit helt passiv men inget utöver det vanliga, nödvändiga. Mycket trappor dock. Iom en intern flytt på jobb har jag gått från 1 trappa till 4 och upp och ner varje dag ett par gånger blir en del. Kul med lite extra vardagsmotion. Så får man tävling också när andra väljer hissen!
 
Men dagen har gått åt att förutom då jobb och annat att ladda upp inför Göteborgsvarvet imorgon. Ska bli åsum oavsett väder! Skitkul att få springa det en femte gång, se hur Hisingen växer fram och höra publikens jubel, Heja mig! Det är ett sånt ofantligt projekt Göteborgsvarvet. Så otroligt mycket människor. Tro f*n det är världens största halvmara.
 
Pastaparty hemma med makaroner och stekt falukorv, gourmand som man är. Käkat hela dagen och jag känner mig som ett klot. Får väl smälta lite tills imorgon.
 
 
 
Igår köpte jag på mig lite energi. Tanken är nog att ta en gel vid 12 km och därefter är det två portioner liquid uppdelat på 15 och 18 km. Isch. Jag tror inte jag kommer behöva detta men ja.. nu finns det så kan ju känna av på plats. Kanske bara tar med liquid så har man en portion vid 12 och sen en vid 15-16. Få se få se.
 
 
Har även fixat en helskön liten sallad med matvete och matkorn, grillad kyckling, bacon, mozzarella, tomat, paprika och säkert lite annat också. Vitlöksås eller pestovinegret för den som önskar. Mumms! Kommer sitta fint på plats en 2 timmar innan start. Nom nom.
 
 
Så nu ska jag bara packa klart och lägga mig. Imorgon sticker vi tidigt tidigt så man undviker allt strul och kan ta en lugn förmiddag på plats och bara slappa och njuta av denna fantastiska upplevelse!
 
Lycka till alla där ute som ska springa! Hoppas vi ses! Tagga till nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0