Halvstolt så den bjuder vi på

2013-05-1314:56:44
Imorse blev det första turen till gymmet igen på länge. Evigheter känns det som.. men egentligen är det bara en vecka. Men det är en hel vecka! På en liten sketen vecka har man ju tappat så mycket, det kändes direkt. Så det blir till att köra på för att komma tillbaka. De brukar säga lika många veckor att komma tillbaka som man varit borta men ibland känns det som mer.. beror väl på hur duktig man är.
 
Ryggen gjorde ont. Försökte mig på med en del core-träning som jag brukar men det gjorde ont så då skippade jag den övningen och gick över till nästa. Fyllde ut med 40 min utan problem men det blir en liten process att komma tillbaka. Märks även att man varit snäll mot sig själv. Måste vara mindre sötsugen!
 
 
Fick även se en bild på hur jag lyckats trimma skallen i helgen. Köpte nyligen en ny trimmer och har testat den en två gånger innan utan problem. Men denna gång blev det visst inte helt lyckat men det är bara att skratta och hoppas det växer ikapp snart igen. Så får människorna bakom en något att småskratta åt. Den bjuder vi på!
 
Resultatet från Lundaloppet kom också. Tiden 41:53 som officiell tid kvarstår men lite kul att se att man kom in på plats 206 av 2206 pers. Jag är lite stolt, bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0