Uppdatering utmaning

2013-05-1316:16:00
Nu har det gått några veckor på utmaningen på jobb så varför inte en uppdatering?
 
UtmaningGjordaAvklarat
Back squats 5x 100% kroppsvikt - -
1000 växlande enbenshopp (knäböj) - -
300 Pull-ups 97 -
Löpning 10km under 50 min 41:53 KLAR
Löpning 80 km 79,7 -
4 h sportsaktivitet 16:50:00 KLAR
6 h cykling/spinning 8:13:00 KLAR
300 dips 250 -
Burpees 75 under 7 min - -
2 h Yoga/Pilates/Strech - -

Så 3 poäng och då avklarade utmaningar än så länge. En fjärde (80 km löpning) extremt nära avslut och det blir det i veckan eller iallafall senast helgen. Så den är jag inte orolig över. Tog milen på rekordtid (personlig) och just nu snabbast på listan så förhoppningsvis vinner jag den grenen och tar hem en extra poäng. Pullups håller jag på med för fullt men får nästan öka på takten där lite. Dips är jag snart klar med så borde nå målet på 300 nu på onsdag. Eller rättare.. det ska jag.

Sedan är det burpees som skall göras någon eftermiddag när knäet är bra, likaså börja samla på mig de där enbensknäböjhopp. vet inte vad det heter.. men de är en massa så måste sätta igång snart. Sedan är det inbokat ett pass yoga på onsdag så halva avklarad där. Backsquats.. ja.. vi får väl se.

Men det är på G och borde kunna sikta mig in på minst 9 poäng när tiden är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0