Seedningslopp göteborgsvarvet

2013-02-1110:06:11
"Då var det äntligen måndag äntligen och veckan börjar på nytt igen"! Äntligen Måndag av Jävlaranamma. skön låt, många minnen och fantastisk att börja en ny vecka med. Studsade upp ur sängen efter nyheterna, i med frukosten och sedan cykla (yes, den fungerar än) ner till gymmet. Kallt som sören, också. Termometern hemma ryker nu, den har gjort sitt. Den visar 3.7 celcius utomhus, så fan heller. Tack men nu får det bli någon annan. (Jag vet att det kan skilja sig lite med värme från huset men nej..).
 
Överkropp som vanligt på gymmet. Kroppen var först pigg men sen blev den lite segare. Tror den fortfarande är lite slö efter helgens festligheter. Det går över snart. Latsdrag fanns med på listan och körde två set men sen fick det bli nog. Mina förhårdnader gör skitont så.. får bli ett par handskar någon gång framåt som jag kan ha till den övningen. Kanske kan hålla ut ett tag till och köra de till en ny beställning från gymgrossisten i framtiden.
 
Innan det blev dusch blev det mer squats. Jättetrött i benen och det var segt och det tog emot. Men slutade ändå på 250 stycken innan jag strechade ryggen lite och sen in till omklädningsrummet. helt dugligt men hoppas benen blir lite piggare till onsdag.
 
Sedan så har jag även tagit tag i det och anmält mig till Göteborgsvarvets Seedningslopp. Den hålls i Helsingborg och planen att springa den har funnit sedan tidig höst tillsammans med tösen och andra vänner. Tänkte att jag har just nu en rätt så bra startgrupp redan och för de andra så blir alla resultat en bättre plats. Tänkte man kunde se om man kunde få en Ännu bättre placering men som det ser ut nu kommer det inte att hända. Springer för lite, alldeles för lite. Men det blir en kul aktivitet med vänner och det var så länge sen man sprang ett lopp så det kan bli en skön start på loppen. En mjukstart inför 2013 års lopp. Vem vet, kanske har man tur och får toppresultat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0