Wiggle wiggle wiggle yeah!

2013-07-1213:28:00
Fick hem en ny beställning igår från Wiggle! Denna lilla favoritsite. Har beställt lite komplettering till Freja och Tess så jag kan få ordning på hjulen igen.
 
I paketet fanns 2 st kedjor. Shimano Ultegra för 10-delad kassett. Även en kassett, även där Shimano Ultegra 10-delad 23-11. Denna är ämnad för platta triathlonlopp och inte något lopp eller träningspass med backar. Är jobbigt som det är så ta bort de lättare växlarna är kanske ingen större hit, hehe. Men ska under kommande vecka sätta på denna kassett på mina ZIPP hjul som sen hamnar på Freja så får man träna in och ställa in växlarna inför triathlonloppen som kommer alldeles för snart. Min Dura-Ace kassett hamnar på träningshjulen till Tess och iom att kedjan passar till bägge så kan jag bara skifta hjul och allt klaffar.
 
Beställde även ett par nya quick lace som jag ska sätta på mina löpardojor. Så ska skorna sitta ordentligt men gå snabbt att få på eller av. Inget besvär nu men återigen, triathlon. Allt för att korta ner växlingen och komma ut så fort som möjligt! Kommer också fixas under kommande vecka så får man springa in dem därefter, ställa in allt så de sitter perfekt!
 
Riktig spendingspree detta året men vettefan om jag blivit så mycket snabbare av de, hehe. Hög tid att kanske sätta fart på träningen också. Men det har jag definitivt märkt och det har definitivt tagit fart nu!
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Kan nada om cykling eller löpning, men yay, det är alltid kul med paket! :D
Sv: Men åhhh, bara för det känner jag föruttnelsen... ;) Men tack tack! Hade en riktigt bra födelsedag!

2013-07-12 @ 18:07:12
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Oj, här var det stiltje!
Sv: Precis, varför gå hungrig och svullen och snurrig? Nä, då har jag varit med om bättre planer!

2013-07-17 @ 11:36:59
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0