Any request?

2013-05-3016:04:37
På sistone har jag fått ett enormt sug på mat.. något att tugga på när jag kommit hem. Då det är ett par timmar kvar innan middag så har man nallat det man kunnat i kyl, skåp eller.. var det nu kan ligga.. skål.. Vilket självfallet inte är bra. Fick med mig en liten påse med hemmablandning av mandlar, torkad melon (hur lyckas man med de?) och torkad hallon. Jättegott, mättar fint med bara lite, nyttigt och jag kommer nog inte nalla på något när jag kommit hem nu. Perfekt! Samt i en praktiskt zip-lock-påse. Oh så fräscht!
 
... ser inte ett jotta.
 
På tal om hemmasnickeri. Att skriva blogg är ungefär som att försöka sälja tårtor. Det kan se lovande ut vid en första anblick men utan rätt innehåll kan det bli rätt smaklöst eller bara illa. Jag startade denna blogg för.. oh, närmar sig året nu, och tanken var att dela med mig lite av min träning, försöka inspirera andra och hjälp, tipsa om träning, prylar, kost och tävlingar. Det väl egentligen alla tränings- och hälsobloggare försöker. Men vad skulle Ni som läsare vilja se mer av från denna blogg? Läsa mer om? Jag vill ju nå ut till er men om jag inte har något ni finner intressant så spelar det ingen roll hur mycket jag försöker misshandla mina tangenter (ingen oro, jag smeker dem så fint. Inga tangenter kom till skada vid skrivandet av denna text). Så har ni önskemål så hör mer än gärna av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0