Alla dessa drycker!

2012-12-1410:25:23
Drömde att jag gick i små gångar med en man och en kvinna, letade efter en rätt dörr bland tusen andra. Plötsligt går vi ut, kvinnan bestiger ett berg och ska spela in en musikvideo med en egenskriven sång. Hon sjunger falskt och jag känner direkt igen låten som en cover på en gammal goding. Blir irriterad på henne och jagar efter under hela inspelningen och försöker förklara att det låter hemskt och låten redan finns. Vaknar plötsligt till och inser att radion är igång och rösten som sjunger är från P3 och musikhjälpen. Ops..
 
 
Fick bli en liten kopp kaffe på morgonen medan man åt och packade ner det sista i väskan. Var lite trött och seg och en liten kopp kaffe piggar upp! Lyckades dock komma igång ordentligt sen för uppenbarligen var jag framme på gymmet en 5 min tidigare än vad jag lyckats med innan och var klar med passet 5 min tidigare också, så 40 min med samma 8 övningar som tidigare och sedan snabbt iväg till jobb där fredags-knaken väntade. Gott!
 
Men tog mig igenom mina 8 övningar med samma vikter som sist, alltså en ökning på mer eller mindre samtliga övningar. Tog t.o.m och ökade på litet litet grann på två av dem, latsdrag och bröstpress. Gick utmärkt för bröstpress men latsdrag blev det tungt.. så där stannar vi ett tag.
 
Brukar även ha med dricka på gymmet, en PWO som ska få musklerna att piggna till och få lite extra energi så man orkar pressa lite mer! Vet inte om det hjälper, får inte samma "stickande" känsla i musklerna som andra berättar om men återigen, placebo effekten skall icke förkastas samt att smaken och musiken får en att psykiskt gå över till tränings-mode och man taggar till lite extra. Min förra tog slut till förra passet och nu blir det en blå/turkos blue rasperry historia ...syrlig god smak. Gott iallafall! Dock är jag sjukt dålig på att börja ta den en 20 min innan träning men tja.. har gått rätt bra på sistone och man har kunnat pressa på lite mer så kanske har den en viss effekt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0