Morgongym

2012-11-2819:53:43
Gött! Det har börjat likna något av en rutin nu.. jo.. lite väl kort tid att hurra till men man tog sig upp, åt lite lätt frukost av turkisk yoghurt och müsli och sedan på plats på gymmet till halv sju på morgonen. Idag kortade jag ner uppvärmningen till 5 minuter på crosstrainern så jag fick mer tid att spendera på själva gymmandet. Samma ordning som sist, det blev bröstpress, biceps curl, liggande tricepscurl, hantellyft åt sidan, latsdrag och slutligen en övning jag fick tips av från en kollega jag inte har koll på namnet på, men den aktiverar lite fler småmuskler i arm och axlar. Men ett bra pass även om kroppen var väldigt trött och motvillig. Men jag satsar på att den är lite trött och ovan och snart kommer att komma igång igen. Vikterna som körs är ju lite åt hållet att man blir lite besviken på sig själv som lät en hamna här.. men det är bara att ta tag i det. Har jag lyckats en gång tidigare så kan jag det igen!
 
Nu kör de på med bättre musik åtminstone, kanske är det relax fredag på morgonen? Få se.. ska ju dit fredag morgon igen! Men förstår inte hur svårt det kan vara för folk att sätta hantlarna på rätt plats. Varför denna röra? Hur svårt kan det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0