Startbeviset är här!

2013-04-1816:14:55
Som ett brev på posten kom kom starbeviset för Göteborgsvarvet i lådan idag! Det är riktigt najs att de fixade samarbete med Aktiv Träning så får man ett ex samtidigt. Gillar den tidningen då den är rätt så spridd i sitt upplägg och täcker både löpning, cykling, simning och mycket mer. Kost, prylar, trail etc. Fick en tidning för MalmöMilen också då jag visat intresse men eftersom den krockar med annat lopp så blir det inte av.
 
 
Startgrupp 6 så tror jag antingen är kvar på samma som förra året men vill minnas jag varit nere på 5 någon gång och hade gärna kommit dit igen eller ännu bättre, ner till 4. (Varför ens nöja sig där). Det är så många som springer och är duktiga att man måste börja prestera bättre för att behålla sin startgrupp. Alla är superduktiga och det börjar bli jämnt i startgrupperna. Men 6 är jag nöjd med och hoppas jag ska kunna prestera på bra i år och få nytt PB för Göteborgsvarvet samt komma in och hinna vinka av mina vänner som jag åker upp med. Lyckades med en förra året och det är en väldigt.. det är en extremt skön känsla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0