Tagga till för bövelen

2013-04-1319:51:47
Satt precis och skrev senaste nytt på bloggen. Om hur jag körde ett gympass igår, fredag.. ett sedvanligt pass med samma övningar som på sistone (iofs inte sedan jättelänge tillbaka) och det fann inget direkt.. det fanns ingen taggning, ingen pepp.. jag känner det inte nu heller när man läser det.
 
Nej, varje pass behöver inte vara århundrades pass med alla fantastiska resultat och PB men märker själv hur det lite gått över till beige träning. Det ska göras och vi kör på som vanligt.
 
Satte mig sen att läsa igenom lite bloggar som poppat upp sen sist och avslutningsvis satt jag med studs i kroppen och ville bara köra skiten ur mig! Nu går det dessvärre inte just nu för nu ska jag fixa käk och har redan hela kvällen planerad men imorgon blir det löpning, distans med vänner! Tar och berättar mer imorgon men ska bli skitkul att komma ut, springa, långpass med vänner!
 
Så.. nu tycker jag att vi taggar till här (med vi menar jag uteslutande mig)! Hur får man ihop så man kan träna precis det jag vill, med folk precis när jag kan? Jag behöver göra fler middagslådor. Man kanske ska gå med i en triathlonförening.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0