Teknikveckor

2013-04-0420:32:36
Imorse skulle jag iväg och simma. Vaknade och låg och drog mig lite innan jag slutligen kom upp. 0630...! Happ, då ska jag ju vara på plats. Häpp, då blir det lugn morgon. Lyssna på kroppen, uppenbarligen vill den vila.
 
Men det blev gym och PT efter jobb. Idag blev det fokus på lats och core. Så perfekt! Latsdrag och rodd, gick igenom i detalj med fokus på korrekt teknik. Man har ju tränat det förr men verkar som jag gjort fel varje gång. Nu ska jag bara bearbeta detta så rätt teknik sätter sig. Så imorgon bitti sticker jag tillbaka så går jag igenom samma övningar igen så jag inte glömmer. Inte för jag gör det men känns vettigt att köra en omgång till. Redig skillnad nu, ska vi fixa saftiga latsmuskler!
 
Core blev det också. Sidomagmuskler, raka magmusklerna, magmuskler, ryggmuskler m.m. Hard Core helt enkelt! Så mycket att blanda in. Skitkul, blir jättekul med coreövningar som ska placeras in någonstans i veckan.
 
Idag blev det mycket fokus på teknik på gymmet. Innan dess var det teknik på löpningen och innan dess teknik för simningen. Teknikveckor! Det har blivit teknikveckor så nu kör vi teknikveckor! Önskar bara någon kunde se att jag gjorde rätt.
 
Dagens middag. Broccoli, äggsås och torsk. Helt ok men glömde krydda, hehe. Lite väl bländ, inte glömma kryddor!
 

Kommentarer
Postat av: livetoday

Jag har ingen aning om vad det är för cykel hehe det är min morbrors gamla goding som vi har lämnat in för lite justeringar för att sen kunna funka bra runt Vättern :) hehe men DU för fasiken om du vill så hjälper jag dig gärna med din simning!! Det hade varit skitkul! :)

Svar: Åh, är det en sådan klassiker med växlarna på ramen? Alltid lika impad på hur man kan kontrollera och växla med dem! Det är ett erbjudande som är svårt att tacka nej till =)
Pierre

2013-04-05 @ 10:55:05
URL: http://livetoday.webblogg.se
Postat av: livetoday

hhahaha JA precis!! Jag är också imponerad utav dom som fixar det... hehe så det ska bli sjukt intressant! JA men seriöst!! Mer än gärna. Vi kan ta en morgon när du känner att du har tid och lust.. :)

Svar: Tja, du får lära dig. Växla i god tid helt enkelt, vilket iofs är helt rätt. Det låter toppen, jag hör av mig på något sätt så kanske vi kan snacka mer om det.
Pierre

2013-04-09 @ 14:23:48
URL: http://livetoday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0