Tredje morgonen gillt

2013-04-2410:57:29
Tredje gången gillt. Jag kom upp försent men ändå i någorlunda tid. Kom iväg så jag var lite sent på plats men hann ändå med en 30 min på gymmet. Dips, chins och en hel del mag/rygg övningar. Ryggen har börjat göra ont igen så ville satsa mer tid på det denna morgon. Jag skulle behöva mer tid på morgonen på gymmet, undrar om de kan tänkas öppna tidigare.. om jag nu kan komma upp i tid också. Största lyckan var nog att jag lyckades dricka korrekt så slapp att ha hälften av drycken på min tröja denna morgon. Succe!!
 
 
Mig cyklandes till jobbet i min prima SK-jacka. En softshell jacka som jag köpt via Svensk Klassiker i någon mässa för några år sedan. Tror det var till Vansbro. Är en väldigt praktisk person av mig men kläder har inte direkt följt det spåret tidigare. Det var bara en 2 år sedan jag skaffade mig mitt första regnställ. Men hade 3 lopp kvar av min första svenska klassiker men tog ut segern lite i förskott och köpte mig en jacka. Hyfsat regntålig, varm, skön och praktisk. Har burit den rätt mycket när det är lite kyligare ute så sedan dess varje höst, vår och delar av sommaren. Den håller än och är i prima skick tycker jag så klart prisvärd! Extremt nöjd med den.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en likadan i rött som är extremt välanvänd i både skidspår, under cykelträningens sommarkvällar och som överdragsjacka - i alla fall välanvänd de senaste två åren eller så. Köpt 2006 så kvalitén är ju guld!

Svar: Finns lite snyggt i blått också men tänkte att en fick räcka. Gött att höra, vet fler som köpt och varit supernöjd!
Pierre

2013-04-24 @ 16:50:05
URL: http://annalogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0