Värst vad man ska vara seg då

2013-04-2309:46:09
Skam! Beklagligt! Förskräckligt! Hur trött kan man vara? Väskan är packad. kläderna framtagna och laddad att sticka iväg till simhallen på morgonen för lite sim och så vaknar man upp halv sju. Halv sju! Då ska jag ju vara på plats! Crap rent ut sagt. Men återigen då, antar kroppen försöker säga till mig att vila är bra och den vill visst vila lite till. Vila kan man väl göra sen?
 
Så blev inget igår (förutom en jäkla massa köttfärs stek med lite annat gott) och blev inget denna morgonen heller. Man kanske lyckas komma ut och springa ikväll istället men det är blåsigt och det ska blåsa ännu, det regnar och det är mörkt och kallt ute.. Så besvärligt allting blev då. Nej! Jag ska ut och springa så är det bara. Borde vara gott för ryggen också. Den högg till igår och är inte på sitt bästa humör just nu.
 
Vi tar och bryter här och slänger in något positivt istället. Läser en del bloggar och skulle vilja rekommendera en som blev döpt till Konditionsidrott. Till viss del om Carls (bloggaren) egna träning men även väldigt mycket om vad, hur, varför och när. Exempelvis en hel del på sistone om olika intervaller och deras varför, hur och när. Mycket bra och inspirerande läsning med tips för sin egen träning. Jag har en massa idéer och erfarenheter om träning men vet inte alltid om det är helt korrekt. Här är en som kan ge tips men även faktan bakom så högst rekommenderat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0