Blender

2013-01-0715:02:00
Det var ju jul för någon vecka sedan och i julklapp till tösen min köpte jag en blender jag tyckte verkade riktigt praktiskt. En vanlig liten enhet i botten med motor och reglage, som vanligt. Sedan en del som är knivar och så fick man till två bägare med lock. Kan bäst beskrivas som en vanlig shaker med lock för att dricka ur. Så i enklare beskrivning, man mixar det man vill i bägaren och sedan skruvar man av knivarna och på med locket och så går man iväg eller dricker på plats. Riktigt praktiskt!
 
 
Så nu de senaste morrnarna har det blivit smoothies till frukost innan träning. De blandas upp kvällen innan och på morgonen blandas de ut med lite proteinpulver och schplafs, så är frukosten klar! Riktigt smidigt! Vill man ta med den till gymmet istället för att dricka efteråt, ja då är det bara att sätta på locket.
 
Visst, det handlar bara om ett eller två steg från en vanlig blender och egna flaskor men vi hade ingen blender och detta underlättar lite. Så man är mer benägen att leka med den, enkelhet fungerar för mig iallafall. Blir mycket mer sånt i fortsättningen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0