Sick jäkla skön känsla!

2013-07-0514:24:17
Eller så kan man kalla det bekräftelse, hur som haver är den jävligt skön i vart fall. Återkommer om de!
 
Igår blev det FYS-pass med CKR. Cyklade dit idag då jag sprang lopp dagen innan, tänkte benen skulle få undvika löpning i den mån de kunde få. Massa burpees och andra roliga övningar i ungefär 45-50 minuter. Tror t.o.m lite mer. Man blev rejält utpumpad men fortfarande, det är skitkul och det ger ju resultat. All träning är klockren träning! Sedan när jag cyklade hem så sista biten pumpade jag på med absoluta högsta växeln som cykeln hade. Aldrig legat på högsta växeln tidigare och speciellt inte i uppförsbackar. Köttade på som bara den och fan vilken skön känsla när man vet att man sprang på rätt så bra dagen innan, har kötta på utomhus med en jäkla massa benövningar och lite löpning och sen bara trycker man och pressar som om det inte vore spagetti! GÖTTANS!!!!
 
Sen imorse cyklade jag till gymmet. Testade att cykal med högsta växeln igen och det gick utan problem, bara forsade fram på cykelbanan! Oh! Vilken känsla. Kände mig stark på gymmet också. Chins gick utmärkt och jag ökade på med 20 kg till dips. Visst, det var tungt och man fick verkligen pressa på för att få upp sig själv de två sista gångerna men det gick. På med bänkpress, militärpress, axellyft fram och sidor och avslutar med shruggs fast med skivstång. Tänkte testa något nytt men det havererade lite så nog inte igen.
 
Känner mig stark och laddad! Skönt att för en gångs skulle ha en skön och glad känsla och känna sig stark! Visst, jag är inte superstark men för mig, jämfört med andra gånger så. En härlig start på fredagen helt enkelt! Nu kan helgen inte bli annat än perfekt.
 
Håll tummen för mig nu, det är vinlotteri och jag har sikte på ett par flaskor mousserande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0