Paket från gymgrossisten

2013-06-2608:43:07
Whoopa! Ny beställning dimper in genom dörren (med hjälp av mig sista biten då). Så vad blev det den här gången?
 
 
Whey-80 4 kg
Proteinpulver. Inte den bästa, mest ultimata proteinet på marknaden men det fungerar ypperligt för mig. Naturell så jag kan blanda ner det i vad jag än önskar. Som tidigare nämnt så gör jag en färdig batch på proteinpulver och lite oboy så får man en god chokladshake efter varje pass. 4 kg för det går ändå åt så lite billigare per portion och så har man för ett tag framöver. Otympligt bara.
 
Magnesium tabletter
De hade kampanj att köpa Whey-80 4 kg och så får man en extra pryl till. En lång lista och var på gång att köpa Kreatin Monohydrate men det finns ju i den PWO jag använder så tänkte man kunde prova något annat. T-shirt behöver jag inte så blev något tillskott. Magnesium provar vi denna gång. 2 tabletter dagligen och ska uppenbarligen göra mig lite piggare och motverka muskelkramper. Har känt mig lite småtrött på sistone och kramp vill man ju inte ha så vi provar. Ena jäkla tabletter dock!
 
Creatine Complete Extreme
Kört på den tidigare fast då hette den inte extreme utan hardcore.. men vad jag kan läsa verkar det vara samma och hittar inget under namnet hardcore så.. kör på detta. Inget man tar dagligen utan en portion innan varje träningspass. Körde på Blue Raspberry innan som var riktigt god men provar apelsin denna gång. Ska uppenbarligen smaka som avslagen Fanta. Då jag kört i flertalet veckor på den förra så kör vi en obligatorisk paus nu på en 3 veckor eller så innan jag hoppar på denna så.. den får stå i skåpet och titta på mig varje morgon, minst.
 
Shake
Beställning över 500 så fick något extra för billigt pris så även om jag Egentligen inte behöver ännu en shake så tog jag en ändå. Var liten peng och skadar inte med en extra. kan man slänga någon av de andra som blivit sliten och börjat få smak/lukt som sitter.

Kommentarer
Postat av: Josefin Sjöberg

Spännande.. skulle man kanske kunna få testa en portin blåa hallon? låter spännande....

Svar: Nej! Definitivt inte! Hade jag haft så skulle du kunnat få men den är slut nu, därav en nybeställning =) Men den är god. mycket syrligt och det gillar jag. Men kul med variation så därav apelsin. Men misstänker att nästa omgång blir de blåa små hallonen igen. Gillar min smurfdricka och smaken är en bra koppling till träning.
Pierre

2013-06-27 @ 11:29:57
URL: http://jossefinast.blogg.se/
Postat av: Josefin Sjöberg

ååååh, typiskt.. så stod det ja... får väl hålla mig till mina annanas-aminosyror...

2013-06-27 @ 11:59:24
URL: http://jossefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0