Toasted all the way

2013-06-1010:24:54
Här har det varit tyst ett tag. Har haft fullt upp så har inte hunnit säga något. Planen var iofs att träna i fredags men kom i säng sent på torsdagen efter en massa fix och sedan upp tidigt på fredagen för mer fix. Skulle köra på gymmet på fredagskvällen men det fanns det inte tid till heller. Det var nämnligen bröllop i lördags och jag tillsammans med en vän var tostmasters på detta bröllop. Så det var fullt upp med de sista förberedelserna och så mer fix och dona både hemma och på plats. Därav denna tystnad. Mycket trevligt bröllop och vårt jobb gick bra. Nöjd med jobbet och har lärt mig massvis. Har varit toastmaster för både mindre fester och större baler för en 2-300 pers tidigare men aldrig på ett bröllop och det känns så mycket viktigare så pressen blir väl lite annat.
 
 
Så nu äntligen, denna fantastiska soliga måndagsmorgonen fick jag äntligen återvända till gymmet. Trött men vaken. Kroppen var fortfarande rätt så trött efter helgens aktiviteter och ryggen var inte så glad efter alla lyft och bära hit/dit. Chins, ett par stycken. Blev bara en 11 stycken totalt, ingen ork i musklerna. Dips blev det lite bättre. 20 vanliga, därefter 10 stycken med 10 kg extra vikt och sist 9 reps med 10 kg vikt. Så där var man lite piggare. Men ryggen värkte på mer och jag vet att om jag är snäll mot en så blri den oftast glad igen. Så blev lite enklare enklare ryggövningar som jag inte gjort på länge och sen tidig dusch. Ett lite väl enkelt pass men så får det bli ibland, så man inte gör saker och ting värre.
 
Bilden ovan så ser man ju iallafall hyfsat pigg och stark ut men sanningen är nog mer som nedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0