Though Viking - som ett brev på posten

2013-03-0718:41:00
I morse blev det mage och rygg på gymmet. Uppvärming 5 min med rodd. Därefter planka varvat med ryggresning, 5 set. Plankan lite varierat men med en sluttid på 17 minuter. Ryggresningar blev alla 15 reps, första utan vikt, följande 3 med 5 kg vikt och sista med 10 kg. Nu verkar det som jag åtminstone gör plankan lite mer.. rätt.. så det känns lite mer i magen. Benen har varit helt slut idag också efter gårdagens löpning, vilket ger ett gott betyg och att man plågade benen lite. Kan de ha.. det är för deras eget bästa, samt mitt!
 
Idag fick jag även lite oväntat brev på posten. Från Tough Viking. Tänkte att PM och liknande var det väl lite väl tidigt för. Men det fanns inget förutom T-shirt. Sweet! Ännu en svart t-shirt med vitt tryck från en tävling. Börjar samla på mig en massa sådana nu. Men den var najs. Sitter lite tajt och blir nog prima så fort man fått bort liiiite mer flesk på kroppen. Lite lång också.. men blir toppen att sikta in sig på att anpassa sin kropp efter en t-shirt.
 
Trodde man skulle få den efter man gått i mål.. men antar de behöver lite mer reklam. Så någon mer som är sugen på lite hinderbanelöpning?
 

Kommentarer
Postat av: felicia

ruggigt häftigt lopp.. men att springa det..aldrig :P

Svar: Äsch, blir inte så mycket löpning ändå ;) Men ska bli intressant med annorlunda lopp. Kört hinderbana förut och det har gått vägen men att ta sig över hinder.. det ligger något i när man skämt-beskriver sig som kylskåp. De är väldigt orörliga.
Pierre

2013-03-08 @ 19:22:51
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0