Alla bör va me

2013-05-2915:40:44
Onsdag! (För er som inte visste detta, dags att ha koll på de nu). Morgongym och pump av muskler. Det här med tidig morgon är inte min starka sida längre. Frukost och så tidigt på gym, det fungerar inte. Egentligen gör det inte det, men vad har jag för val. Stiga upp tidigare? .. Right..
 
 
Hinner inte längre med samma pass som jag kördem ed i vintras men jag försöker kombinera de här mag/rygg träning med resten av överkroppen i den mån jag kan så det blir lite omväxlande om morrnarna. Lite vad som hinns men även vad som är ledigt. Omväxling förnöjer har jag hört. För att optimera chins så tog jag inte och körde varannan chins, varannan dips utan för enbart 4 set chins och därefter 3 set dips. Mina triceps.. var i helvete höll ni hus i morse? Alla måste med, annars fungerar det inte!
 
Chins 4x(10 - 8 - 6 - 6)
Dips 3x(19 - 13 - 14)
Bicepscurl 30 kg 3x10
Axellyft sida 9 kg 3x10
Axellyft fram 2x12kg - 1x14 kg 3x10
Rumplyft för mage 3x30
Ryggresning 3x30
 
Liten ökning ändå för axlarna så någon var med idag. Ska känna efter lite. Ryggresning känns bra. Ska utvärdera hur väl det påverkar min rygg och förhoppningsvis i positiv bemärkelse. Om man ska återigen försöka ta med lite lite vikt. Lite sugen på dips också, att slänga på en 5 kg iallafall. De morrnar som de är med på noterna vill säga. Eftersom jag lyckas hålla 3x10 på det mesta så känner jag spontant att vi behöver allmän ökning här.
 
Tada.wav. Inte mycket.. men det är min arm.

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Äh, det ser bra ut! :D Och haha, du är rolig, alla måste med... Hoppas att du hittade triccarna till slut!
Sv: Äh, man får väl testa sig fram då! En riktig ölsemester, precis vad jag önskat mig! ;-) (Fast jag åker mer än gärna till Japan iofs, finns mycket att se där.)

Svar: De latade sig just då men hoppas med buddysystem att alla är med imorgon bitti. =)Blir väl mer resande för de säljs ofta lokalt. Åkte söderut från Tokyo till ett mindre men trevligt område med mycket trädgårdar och tempel. De hade lite lokal öl som jag testade. Helt ok men ingen wow-effekt. Däremot hittade jag lite andra på ett varohus som var desto godare.
Pierre

2013-05-30 @ 10:20:04
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Josefin Sjöberg

Det går ganska mycket i perioder för mig med med morgonträningen om det funkar att komma upp i tid eller inte:P Har nu försovit mig 2 gånger i rad och fått stressa som bara den... nu vänder vi detta tycker jag :P

Svar: Håller jag helt med om. I morse hade jag bestämt mig för att ta morgon hemma istället. Vakna som vanlgit men ta morgonen hemma och sen till jobb lite tidigare bara. Kom upp kvart över sju... nyvaken.. inte pigg, inte alls. Men absolut, nu vänder vi detta! Jag måste komma i säng så mycket tidigare!
Pierre

2013-05-30 @ 14:05:32
URL: http://jossefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0