Andra försöket, ett tredje och jag är ute!

2013-09-1912:54:52
I går kände jag mig lite lätt yr under dagen. Tänkte att jag bara var trött och behövde sova lite, men det gick icke. Blev lite bättre senare men kände mig lite lätt hänging. Kan iofs bli så när det närmar sig middag och jag inte ätit på ett tag. Det är ju klart, energin tryter och man segar ner sig lite.
 
I natt vaknade jag med irriterad hals. Ont gjorde det, lite täppt i näsan men inget som gick att snyta ut. Helskotta också. Morgonen steg jag upp och kände mig lite yr, seg, tung i huvudet. Ingen feber dock men inte igång direkt. Chansar på att det är en förkylning på g nu. Strålande! Jag menar, jag blir yr av att åka hiss. Nästa gång lägger jag mig platt på golvet, blir en trofématta.
 
Tror det är någon som försöker säga mig något. Först sabbar vi ditt ben.. nehe.. han verkar vara på G ändå för Berlin.. men då slänger vi in lite förkylning på honom. Det borde få ner honom på jorden igen. 
 
Blev tipsad om Coldzyme så få se om det är sån fantastisk produkt som jag fått höra. Jag hoppas verkligen de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0