Actic Baby!

2012-11-1614:53:11
Har tränat på en hel del olika gym och under året har jag testat på Fitness 24 Seven. Fick bra pris och verkade bra och kul att testa. Att det är öppet 24 timmar om dygnet såg jag som intressant och något att prova på. Men det blev aldrig till att träna mitt på natten och lokalen här fungerade men var väl inte det fräschaste. Tyckte att de var väldigt långsamma på att fixa problem och trasiga maskiner samt att omklädningsrummet var en liten skrubb så.. inte helt optimalt och inte det bästa för mig. Dessutom gillar jag att kunna träna på morgonen innan jobb men det blir så långt att ta sig fram och tillbaka.
 
Så nu när det gick ut så har jag köpt kort på nytt ställe, Actic. Finns en del varav en är inte alls långt ifrån mig och jobb att det blir klockrent att ta sig dit på morgonen och sedan direkt till jobb. Stort ställe är det också. Sedan är det ett enormt plus att jag får tillgång till simhall att simma i så nu behöver jag inte betala extra för det. Lockar att gå dit lite oftare. Så detta ska bli intressant att prova på. Skulle bara dit och höra mig för lite då hemsidan är rätt så dålig men med specialerbjudande via jobbet så tog jag slag i saken direkt och köpte mig ett år. Så inte testat där än men snart nog blir det träning! Prima!
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin Sjöberg

woohooo! gymma ben med mig på onsdagmorgon?

Svar: Det kanske man kan göra. 0630?
Pierre

2012-11-19 @ 23:41:56
URL: http://jossefinast.blogg.se/
Postat av: Josefin Sjöberg

fy fan vad tidigt.. tror jag tar sovmorgon istället :P

Svar: Hehe, blir dessvärre så när det är jobb direkt efter. Men tänk så mycket tid du får över när du är klar. =)
Pierre

2012-11-20 @ 08:51:50
URL: http://jossefinast.blogg.se/
Postat av: Josefin Sjöberg

Well... om jag vaknar i tid så. eller rättare sagt, somnar i tid ;)

Svar: Just denna onsdagen har jag möte tidigt på morgonen så hinner inte köra ett pass då. Men veckan efter kan det gå.
Pierre

2012-11-20 @ 11:01:39
URL: http://jossefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0