Berlin Marathon 2013

2012-10-2515:46:00
Idag öppnade de anmälan för Berlin Marathon 2013. Detta var planerat sedan långt tillbaka och siktet var att anmäla sig så snart som de öppnat för att få lite billigare pris. De 10.000 första som anmälde sig fick en avgift på 60€ och de följande 10.000 eller så får det för 90 € och sedan ännu dyrare. Så självfallet siktade jag på det billigare. Under dagen blev jag påmind att de öppnade anmälan idag så jag anmälde mig! Märk nu att jag anmälde mig under dagen då de öppnade upp anmälan. Jag hamnade i andra gruppen så det blev lite dyrare för mig än först hoppats på. En som hade hängt på låset hade sett att det tåg bara några minuter så var 10.000 pers anmälda. Madness I tell you! Skitkul med detta massiva intresse för idrott men jag är glad att jag började för något år sedan så man har åtminstone får testa på det här med att fundera och anmäla sig någon vecka efter att det öppnat. Det var tider de.. Men nu så är man anmäld och det blir en trevlig semester till Tysklands huvudstad Berlin med Bratwurst, kultur, öl och så lite marathonlöpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0