Glöm inte!

2012-09-2815:21:00
Imorgon är det dags för Lindingöloppet. Sista delen av min klassiker och förhoppningsvis ska det gå runt även denna gång. Förra året hade jag ju en bruten tå med mig men tog mig runt likförbannat. Det skall bara göras! Första året gick det på två och halv timme vilket var en jäkla överraskning. Men en glad sådan! Förra året var jag inte lika tränad och tån då så det gick på precis under 3 timmar så mitt mål iår är runt 2 timmar och 40, 45 minuter. Isch. Få se, lånar den lilla Garmin klockan igen och sätter ett tempo som jag kan hålla mig efter. Ska bli intressant. Vädret blir nog inte heller sig likt från föregående år.
 
Därefter blir det bara tre korta lopp till för i år, Tjurruset helgen efter (upp till Stockholm igen) och sen en spontan (absolut inte planerad!) test av orientering, inbjuden av vänner, och så ett lätt kuperat lopp som får avsluta säsongen. Men bara för att denna säsongen är slut så ska man inte ligga på latsidan. Nu satsar vi på att hålla formen och även förbättra inför nästa säsong och på tal om nästa säsong! Glöm inte att redan nu börja planera och anmäla er till nästa års lopp. Vissa har redan blivit fulltecknade och stängda så det är bara att leta vidare och plocka det som finns. Det är iofs mest de största loppen som blir fulltecknade direkt. Många mellanvarianter har fortfarande gott om plats och sedan har vi de mindre lokala loppen som öppnar runt 1-2 månader innan eller så. Men börja leta runt, planera upp och göar en plan för nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0