3 dagars vila

2013-08-2913:47:44
 
Nu har det varit sådär tomt igen. Både på bloggen men även på träningsfronten. I måndags åkte jag ner till München för lite arbete och kom hem igen igår eftermiddag/kväll. Jag brukar alltid ta med lite träningskläder, löpskor eller annat på mina tjänsteresor men denna gång kom inget med. Det var rätt så snävt med tid och försökte ha så liten packning med som möjligt. Simma kanske man hade kunnat göra men antog att hotellet var så pass litet att de inte hade pool. Funderade på att kolla men skippade det.
 
Visade sig att jodå, det finns pool på hotellet så att simma där hade varit fullt möjligt. Så bra att jag inte tog mig den tiden.. 2-3 minutrarna, att kolla detta. Aja, lite träning på rummet kan man alltid orka med.
 
 
MEN... jag bestämde mig ändå för att nej, jag kommer inte träna något. Har kört på helt ok den senaste tiden och vet att min axel och rygg har smärtat en del. Så nej, 3 dagar kan jag faktiskt få vila. 3 dagar kan kroppen få återhämta sig och jag kan få relaxa lite. Så blev det.
 
Nu är jag tillbaka så det ska bli löpning och gym nu innan det är dags för nästa tävling! Tough Viking. Så igång med kroppen igen och lite vila dagen innan det är dags för att plåga kroppen!
 
Axeln känns bättre så good news! Däremot är ryggen ett vrak haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0