Men.. jag ville ju simma..

2013-02-0615:13:12
Efter jobb igår så skuttade jag ner till bilen och körde direkt till simhallen. Hade redan planerat det och packat ner badbyxor och glasögon i gymväskan så jag direkt kunde köra och simma. Var så länge sen så why not! Blev lite nollställd när jag körde iväg så tog en redig omväg dit. Hittade parkering, betalde p-avgift och sedan gick bort till entrén. Stängt! Hela veckan stängt! Gah! Riktigt irriterande när man fixat och var inställd på att simma. Så blev bara att vända och köra hem igen, den kortare vägen hem och fixa där istället som iofs.. det var rätt skönt att få lite mer fixat hemma.
 
Blev mat och sen tv. Tog och körde lite armhävningar mellan varven och det blev slutligen 100 stycken, 20 per gång. Kände mig riktigt trött i armarna. Misstänker att jag går en del på energiunderskott och kanske lite träningsvärk i några småmuskler efter förra omgången så.. det kommer nog snart men 100 till avprickade. Då är det 300 avklarade så bara 700 kvar så är den punkten avklarad.
 
imorse blev det gym. Det blev överkropp men skippade återigen bröstpress och fick även skippa sista p.g.a tidsbrist. Istället tog jag tillfället att köra lite fler squats. Först 100, sedan 50 och sist 100 till. Så 250 till på listan. Det blir 450 sammanlagt och har då kvar 750 stycken. Sakta men säkert samlar man på sig för utmaningen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0