Passerad Tomat?

2013-02-2713:45:18
Eller personlig tränare. Tror mest på det sistnämnda. Vet inte varför jag skrev så men nu blev det som det blev. Iallafall, igår svängde jag om gymmet och köpte på mig 3 timmar PT. Sagt och gjort, vi testar! Aldrig prövat på det förut och jag känner lite att jag skulle behöva lite guidening från en annan vinkel. Årets tema är ju trots allt att komma i form igen så varför inte slänga in lite proffesionell hjälp. Jag är duktig men jag kan bara en bråkdel av allt inom träning.
 
Men det ska bli spännande. Efter mötet i förra veckan så kändes det som att det kunde bli bra, verkade ha full koll på grejerna (alltid positivt) och ha insikt i just det jag gjorde, utövade och var intresserad av. Ska bli kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0