The Peak of the day

2013-02-0810:54:37
Woho! Min cykel är hemma igen och den fungerar! Jag har bromsar (ja jävlar vad de tog nu.. höll på att stupa i backen när jag provade frambromsen) och växlar.. alla växlar! Allt fungerar dock inte 100% men jag har en cykel som jag kan använda rätt så problemfritt. Det är gött! Värt vartenda spänn. Hade nog kunnat fixa det själv men tiden det tar innan det är klart och allt runtomkring. Så, blev det gjort och snabbt också utan massa svärande från min sida. Så har man pytsat in liten peng i svensk handel också, hjälper man med ekonomin med, folk får behålla jobb m.m. Borde få medalj!
 
 
Kan dock inte rekommendera Peak. Kostar mycket och känns inte alls som någon kvalité någonstans. Hade valt annat idag, helt annat!
 
Men det blev ingen löpning dessvärre. Dock blev det middag på lax, broccoli och keso. Goda saker det där... lax med citronpeppar, nom! Kompletterade kvällen med lite mer fix hemma och 100 armhävningar, så man håller igång.
 
 
Imorse blev det till att cykla till gymmet. Kallare än jag minns det.. Sedvanliga fredagspasset utan att direkt börja svettas. Tog och ökade vikterna om det kändes för lätt och körde tills man inte orkade köra ordentliga rörelser mer men blev aldrig riktigt trött och svettig som annars. Börjar man bli energilös och trött i kroppen? Går stadigt ner i vikt just nu ser det ut som (lär väl helgen förstöra som vanligt) och det kan ju förklara att man inte har samma energi som innan. Men det är bara just nu, det blir ändring sen när man kommit ner en bit till och ska öka träningsmängden.
 
Dock är jag riktigt glad över att ryggen blir bättre och bättre. Vet inte exakt om det är något specifikt jag gör som hjälper eller lite av allt men ryggövningarna och strechning varje morgon verkar göra susen. Springa och bara röra på sig också. Fördelen med lite ryggvärk är att man har blivit extremt duktig på att lyfta rätt!
 

Kommentarer
Postat av: Josefin Sjöberg

woohoo! en bild där man faktiskt ser Pierre! ;)

Svar: Japp. Kom på att det aldrig riktigt blivit så. Jag är dålig att ta bilder på mig själv, känner att det känns lite udda att ställa mig vid speglar etc. Men fick lite hjälp denna morgon. =)
Pierre

2013-02-14 @ 08:47:24
URL: http://jossefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0