En veckas träning borta från datorn

2013-01-0414:58:18
Har varit en del inaktiv på sistone och det har väl mest varit för jag äntligen är ledig samt en hel del jul och nyårs händelser. Gör hellre saker jag annars inte kan eller har tid med och datorn är en sådan sak som annars tar mycket av min tid. Så det blir nog rätt så inaktivt när jag försöker passa på att roa mig med annat men även en hel del träning.
 
På sistone har jag hunnit till gymmet, jag har varit där nu de tre senaste morrnarna på raken men även fler tillfällen. Mina vanliga överkroppspass har gått igenom, så och imorse men igår var jag även där och lite ovant gick igenom ben och rygg. Har t.o.m lyckats med att springa en halvtimma på löpband när man ändå var där och inte hade jättebråttom hem.
 
Har också varit en svängom i simhallen och simmat 1 km med en SWOLF på 42, svaret på allt! Skulle egentligen varit lite bättre men det var rätt så fullt där och jag fick byta bana och försöka trixa så man fick simma. Så varit en väldigt aktiv vecka på sistone och det är skönt när man har ledig tid och man kan ta sig tiden att både träna planerat och spontant!
 
Garmin klockan har ännu inte varit ute och sprungit med mig men simmat ännu en omgång och det är kul att kunna simma på utan att räkna längder. Att ha någon som gör det åt mig är riktigt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0