och vi är tillbaka på gymmet igen

2013-01-2309:18:01
Varit borta nu 2 veckor från gymmet hemma men träningen och programmet kvarstod under semestern. Första veckan borta körde jag, precis som vanligt, måndag, tisdag och onsdag på gymmet med överkroppspass. Andra veckan dock testade vi på lite crossfit och andra saker så där uteblev träningen. I måndags var det jobb som gällde och alla träningskläder hamnade i tvätten så idag var första passet på 1,5 vecka på gymmet med sikte på överkropp igen. Färskvara indeed! No smashing! Kändes hur styrkan lite svagt försvunnit under den gångna veckan och den var inte alls så pigg som jag lite förväntade mig. Men mitt program kördes igenom och även om lite styrka försvunnit så var man ju inte svag heller. Men det kommer tillbaka snart igen! Pumpa på!
 
Kör även strongt på att fixa smoothie frukost kvällen innan så bara hälla upp i glas på morgonen och med en liten kopp kaffe från Nespresso så fixas frukosten på mindre än 2 minuter! Klockrent! Effektivt! Det gillas, kan man snega sig lite längre i sängen och sen på med kläder, i med frukost och sen iväg! Extra effektiv denna morgon då de inte hunnit öppna stället när man kom dit så sedvanlig svensk pinsam tystnad i någon minut innan de öppnade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0