Mer planka till tårtor

2013-07-0309:25:45
Igår fortsatte jag med plankandet fast hemma. Den gamla matten fick letas fram och blev sedan sammanlagt 10 minuter planka fördelat på lite olika.. tror jag började med två stycken 2 min planor och sedan fortsatte med 4 stycken 1:30 min plankor. Om inte jag är helt jäkla fel på det så borde det bli 10 minuter.
 
Tårta!
Till detta såg jag på Cake Boss som finns tillgängligt på Netflix. Det är behagliga 20 min avsnitt och faktiskt rätt så kul att titta på. Det ska vara typ reality historia men man får ta det med en stor nypa salt. Fortfarande rätt så schyssta tårtor de gör! Nom nom nom.
 
Sallad, tomat, avocado m.m. finns under allt de gottiga. Så det är inte bara de goda som jag tog.
 
Efter det blev det middag! Hade varit och handlat lite snabbt efter jobb så passade på att slänga ihop liten sallad  från deras bar igen. Det är skitgott men kanske slutligen lite dyrt i längden om man skulle ta det dagligen. Men lite då och då som lyx och slippa stå i köket och mecka kan det vara klart värt! Hade även handlat lite alkoholfritt på systemet inför helgens äventyr. Så behöver det inte bli så farligt och man kanske kanske kanske kan orka med att ta ett löppass dagen efter! Det hade varit skitnajs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Trodde du åt "riktig" mat eftersom att du är sambo? / har tjej???

Svar: Det hindrar en inte från att "lyxa" till det lite ibland. Jag gillar att laga mat men ibland är det skönt att inte behöva rådda i köket utan bara kan relaxa och ge sig själv lite extra tid. Man äter väl ute ibland också..
Pierre

2013-07-03 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0