Spring Challange resultat

2013-07-0908:17:09
Det var dessvärre ett tag sedan men vi har ju avslutat vår vår (!) utmaning på jobb för en tid sedan. Resultatet blev som följande:
 
UtmaningGjordaAvklarat
Back squats 5x 100% kroppsvikt - -
1000 änglahopp (hittade någonstans) - -
300 Pull-ups 306 KLAR
Löpning 10km under 50 min 41:53 KLAR
Löpning 80 km 149.7 KLAR
4 h sportsaktivitet 33:29:00 KLAR
6 h cykling/spinning 19:14:00 KLAR
300 dips 615 KLAR
Burpees 75 under 7 min 78 KLAR
2 h Yoga/Pilates/Strech 2:30:00 KLAR

Hade bästa tiden för milen större delen av tävlingstiden men med två veckor kvar var det en som sprang en bättre tid. Surt. Så där förlorade jag min extrapoäng. En 2-3 veckor innan tiden tog slut så såg jag även att jag inte skulle komma så mycket bättre. Back squats blev det inga pga ryggen och änglahopp blev nästan likaså. Hade en dålig period där. Sedan var det alltid iallafall en eller två andra som var betydligt bättre på varje övning, grymt mycket bättre så jag slutade uppdatera. Visst, jag kunde vara duktig och lägga till och plussa på men det skulle inte göra något för min placering, eller iallafall för något pris. Så egentligen har jag gjort ännu mer men det har bara inte lagts på.

Men kule med lite utmaning på jobb, få pressa sig på något annat än det vanliga men denna omgång var lite snefördelad tyckte jag så inte lika pepp får erkännas. Men detta är nog den sista så tillbaka till att utmana mig själv igen,. Brukar gå rätt bra de me! Har ju upptäckt att det är fan inte så lång tid kvar tills det är triathlondax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0