Antiklimax

2013-06-1807:48:50
Gym igår morse och börjar inse att det faktiskt inte är så långt kvar till triathlon lopp och även simlopp. Så det är väl dags att ta lite simturer i veckan också. Annars kommer det bli hopplöst med 2 km sim dagen innan ett triathlon.
 
Så laddade upp och var taggad på att simma idag. Cyklade ner till badet och var på plats till 0630 för att simma en 30 min eller kanske 45. Stängt?! Vafalls? Tisdagar och torsdagar öppnar de 0800 och de andra 0630. Men de andra dagarna har jag ju gymträning. Det går ju inte!
 
Snabbt slängde jag upp mobilen för att kolla ett annat bad en bit ifrån som jag lite hastigt kan ta mig till. Öppnar 0730... hjälper inte alls. Hepp.. blir en tidig dag på jobbet idag då helt enkelt och får då börja sikta mer på att simma på eftermiddagarna och då blir det nog hellre utomhus. Tror det blivit väder för det nu ja.

Kommentarer
Postat av: Josefin Sjöberg

hahaha, jag gjorde samma sak. så jäkla irriterad!

Svar: Synd det inte kunde kommit ut ett info-mail om nya tider till medlemmarna. Men men, nu vet man ju det! Borde räknat ut att det är sommartider som gäller. Tur jag kan köra mina gympass åtminstone =)
Pierre

2013-06-18 @ 08:13:18
URL: http://jossefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0