Circle Traning

2013-06-0118:35:16
Igår fredag blev det en riktigt schysst start på helgen. Efter jobb blev det hemom och byta om för att därefter för första gången haka på ACT - Actic Circle Training. Har titta på ett par gånger då man varit i närheten men nu hakade man på. Skitkul! 9 stationer med varierad träning för bål, puls, ben och armar. Blev lite nervös då jag redan på morgonen lyckats köra slut på armar och axlar men får väl pressa lite till. Första omgången dips gick men sen var det stop. 3 varv, 45 s per station och 15 s vila under skiftet till nästa. 2 min paus mellan varven. Fantastiskt roligt och man var helt slut när det äntligen var över. Svettades som aldrig förr och har dränkt de flesta stationerna. En perfekt start på helgen så det vill man ju självfallet göra om, varje fredag gå på ACT och sen börja helg. Men du utan morgonträningen för det kommer aldrig hålla.
 
Kul då att höra att det var säsongsavslutningen och nu kommer de hålla på onsdagar istället. Happ.. det var den planen de.. men ja.. onsdag går väl de också. Ska se när schemat är ute om hur man kan fixa ihop det hela. Men riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: livetoday

VAR?! jag ska hålla ATC efter midsommar på onsdagar på delphi HEHE

Svar: Hå nehej! Du kommer bara se det som ett tillfälle för payback när jag kört slut på dig när vi cyklat. Det kommer bli livsfarligt, för mig!
Pierre

2013-06-01 @ 18:57:07
URL: http://livetoday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0