Kanske mot nytt rekord?

2013-06-1510:27:16



Kommentarer
Postat av: Emmas Vikt(iga)

Hoppas de gick bra på loppet igår! Såg dig allt springa om! ;) För mig gick det inte jättebra faktiskt, men man måste ju ha sådana dagar med. Ingen bra löpardag, benen kändes tunga och hållen kom runt 6 km. Så blev inga under 42. Men 45:56. Dock är ju banan längre än 10 km. 10,25 enligt min pulsklocka. Så hade den varit exakt 10 skulle jag kommit in på ca 44:50.

Det var skitkul och träffa dig i verkligheten också! Du var mig en trevlig prick! Synd att du bor så långt bort bara. Annars hade jag gärna tränat tillsammans med racer och löpning. :) Alltid kul på långdistanspass att ha någon med sig.

Svar: Haha, tack detsamma! Jättekul att äntligen få träffas när man följt en per blogg så pass länge. Känns som man känner till personerna man följer på ett sätt men ändå aldrig träffats. Lite udda, men trevligt. Jo, det blir lite långt bort men man vet aldrig, världen är liten och plötsligt så är man i närhten av någon anlendning.Hehe, jo, du höll bra tempo direkt på start och blev till att hålla mig strax bakom för att inte trängas med folk alltför mycket. Men kom snart loss och sprang på. Bra tempo på folket och det var trångt men ändå inte pga att folk var långsamma, bara många i samma tempo. Det var jobbigt, det kan jag hålla med om. Det är platt men det ger en heller ingen behjälplig nerförsbacke så man får kämpa på mer själv. Inget under 42 för mig heller men kom in på 42:49 så är ändå rätt så nöjd med tiden. Var först lite besviken men fick komma tillbaka till verkligheten rätt så fort. =) Jag fick också en 200 meter extra och det är nog inget ovanligt att de inte håller prick 10 km. Det är svårt. Roligare bara när det är en aning kortare. ;)
Pierre

2013-06-16 @ 09:25:10
URL: http://emmasviktiga.blogg.se
Postat av: Saras Träningblogg

Kul med lopp :) Hur gick det? :)

Svar: Det är alltid kul med lopp! Bara det inte blir för många på raken, det tär lite på träningen =)Tänkte plita ner ett inlägg om det snarast möjligt men kan avslöja att det gick helt ok. Blev tyvärr inget nytt PB och kan ärligt säga att jag blev lite besviken men ändrade mig fort när jag undrar varför jag är besviken när jag kom in på 42:49. Det är ändå inte fy skam.
Pierre

2013-06-16 @ 21:06:13
URL: http://monch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0