Lunchpass ATC

2013-06-2614:46:47
Idag har jag gjort något jag nog aldrig gjort. Tränat på lunchen. Tog en längre lunch och stack ner till Actic och körde ett pass ACT (cirkelträning) med Jenny som instruerade och dikterade. En massa nya övningar jag inte kört förut så det var skitkul. Sedan blev det mer intensivt då vi bara var 3 som hakade på och tränade. Så mer tid med instruktör som rättade till ens skeva beteende.
 
Var inte så mycket skevt för mig kanske men magen var uppenbarligen fläskig och dallrig. Varje gång hon tittade förbi var det "Spänn Magen" och enligt mig var den redan spänd men det gick ju att spänna den lite till iofs. Men att hon ser det på avstånd, it's a dead give away uppenbarligen, hehe.
 
Men riktigt roligt, svettigt och energitömande. Bra omväxlande övningar och lite grann åhå-aha när man blev introducerad för helt nya varianter. Tänkte lite för mig själv att det där är nog jobbigare än det ser ut och japp, stämmer utmärkt de. Lite eftersvettningar, dusch och så tllbaka igen i regnet för en snabb lunch och så back to work. Så därav detta planerade pass så blev det ingen träning på morgonen utan sparade in energin till lunchen. Dags att ladda upp igen! Får vila ryggen lite också, den var inte glad på mig efteråt.. så allt är som det brukar och ska vara uppenbarligen.

Kommentarer
Postat av: livetoday

ÅH vad härligt att du gillade det. Du körde på GRYMT bra!!! så himla inspirerande :)

Svar: Självfallet, har börjat gilla det här med cirkelpass och typ crossfit även om min rygg inte alltid är på samma bana. =) Tack, är man omringad av tre töser så kan man ju inte ligga på latsidan direkt ;)Jättebra kört och peppande från din sida. Blir ju lite mer personligt iom att vi var tre men mycket energi bakom och sånt uppskattas grymt mycket. Vet man haft några ledare som utstrålat "jag vill hellre hem" och då känner man ungefär lika. Så grymt jobbat. Kommer säkerligen tillbaka!
Pierre

2013-06-26 @ 18:31:54
URL: http://livetoday.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0