Uppladdning som gäller

2013-06-1312:00:00
Efter denna helkroppsträning 2 dagar i sträck så är kroppen rätt så mör. Varenda muskel känns som den behöver bli knådad och upphängd för att möras till lite. Värken som sprider sig igenom kroppen är sketnaskön. Ja, jag är lite udda men folk som tränar håller med. Det är en skön känsla att ha kört på och hittat en punkt man är van vid och gått förbi den.
 
 
Men nu blir det då till att vila, vila sig i form resten av arbetsveckan (torsdag och fredag) inför helgens milslopp. En mil, det är det ingen fara med. Det springer jag så ofta så det tar vi. Dock vill jag försöka mig på att pressa mig ännu mer än under Lundaloppet. Då satte jag PB på milen på 41:53. Nu vill jag lägre och hoppas på att en startgrupp på sub 42 min ska hjälpa. Antingen kommer det göra susen eller så kommer det få mig att gå in i väggen. Det får bära eller brista, vi gör en chansning. Har inte sprungit så mycket på sistone så nu blir det till att ladda och förhoppningsvis få bort all träningsvärk innan dess. Får väl promenera lite.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0